close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

פרקט למינציה – מהו

מערכת שורשד אדר, תשפ29/02/2020

כיום, פרקט למינציה הפך להיות מאוד פופולארי, וכן מאוד מבוקש בקרב המון אנשים אשר מעוניינים לעצב את הבית שלהם בצורה ייחודית.

תגיות:
פרקט למינציה הינו תחליף מעולה לפרקט עץ, רוב האנשים אשר מעוניינים בפרקט לבית שלהם יעדיפו פרקט למינציה, זאת מכיוון שהינו עמיד לאורך זמן,
וכן דבר נוסף אשר יכול להיות מאוד משמעותי בקרב המון אנשים הוא שהינו זול יותר לעומת שאר סוגי הפרקטים.

חשוב לדעת כי פרקט למינציה לא מתאים לכל אזור בבית, למשל אינו יכול להתאים לחדר האמבטיה מכיוון שאינו מתאים להיות בתוך חלל רטוב, ולכן במידה ואתם מעוניינים לפרקט לאמבטיה שלכם רצוי שתבדקו על פרקטים אחרים.

פרקט למינציה יכול להיות מעולה במידה ואתם מעוניינים לרכוש אותו לחלל הבית הגדול שזה הסלון שלכם, וכן קיימת האפשרות להמשיך איתו אל תוך החדרים בבית.

פרקט למינציה – כיצד ניתן לנקות
כאמור, פרקט למינציה אינו מתאים לספיגה רבה של מים ועל כן רצוי לא לשפוך עליו הרבה מים, הניקיון המומלץ ביותר עבור פרקט למינציה יהיה סמרטוט לח ולא יותר, במידה והסמרטוט רטוב קצת מעל המידה רצוי לייבש היטב את הפרקט על מנת שלא ייספגו בו המים.

במידה ונשפך על הפרקט מים או מיץ רצוי לנקות אותם באותו רגע ולא לתת להם להתייבש על הפרקט, דבר זה יכול להרוס אותו, וכן להרוס לו את המראה המרשים.

על מנת לשמר את הפרקט ככל האפשר, רצוי לשמור על כללי הניקיון אשר איתם הוא מגיע, יש לדעת כי פרקט למינציה דורש מכם תחזוקה שוטפת ועמידה על כל כללי הניקיון על מנת לשמר אותו לאורך זמן, במידה ולא תעשו זאת הפרקט יכול להישחק ולהיהרס עם הזמן וחבל.

לכן, לאחר רכישת הפרקט והתקנתו הקפידו על כללי הניקיון אותם הוא דורש, וכן תוכלו ליהנות מהפרקט למינציה לאורך זמן רב.

פרקט למינציה – יתרונות וחסרונות

יתרונות פרקט למינציה –
יתרונות הפרקט מתבטאים בזה שפרקט למינציה אינו פרקט יקר, דבר זה נותן לו יתרון גדול ולכן, פרקט זה הינו פרקט מאוד מבוקש בשוק הפרקטים, בנוסף הוא יכול להגיע עם מגוון של המון דוגמאות, כמו כן פרקט למינציה הינו פרקט מאוד פשוט להתקנה מה שאומר כי לא נדרשת המון עבודה על מנת להתקין את הפרקט וכן, המחיר של התקנת הפרקט לא צריך לעלות לכם הרבה, יתרון נוסף הוא כי פרקט למינציה הינו עמיד משריטות לעומת פרקטים אחרים.

חסרונות פרקט למינציה –
חסרון מאוד בולט של הפרקט הינו שאינו עמיד למים, וכן הוא אינו מבודד מספיק, חסרון של חוסר עמידות במים יכול לבלוט לכם כאשר תרצו לבצע בו ניקיון, מכיוון שאסור להרטיב אותו לא קיימת האפשרות לשפוך עליו מים, וכן במידה ובטעות נשפך משהו על פרקט למינציה יש לנקות זאת מיידית על מנת שהפרקט לא יספוג זאת.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה